פשוט ויעיל: המכונה שתנקה לכם את הבית בקלות

קיטורית ניקוי באדים

המכונה הזו מוכרת היטב לבעלי עסקים, ובפרט לבעלי מסעדות, בתי קפה ומתחמי בילוי אחרים. היא נקראת קיטורית ויש לה תפקיד אחד משמעותי: היא מבצעת שטיפה יסודית באמצעות לחץ של מים חמים. השיטה הזו עובדת היטב על כל משטח והיא מסייעת בהתמודדות גם עם לכלוך מאתגר ועקשן במיוחד. אלא שאת כל הטוב הזה אפשר להכניס גם הביתה, ויש לקיטורית המון יתרונות גם לשימוש ביתי.

ניקיון יסודי גם בבית

כפי שגם בעלי עסקים כבר יודעים מזמן, קיטורית לשימוש ביתי היא מכונה עוצמתית שמבצעת ניקיון יסודי מאוד. לחץ המים עושה את העבודה טוב יותר מכל עובד חרוץ שיתחיל לשפשף את המשטח בניסיון להגיע לתוצאה משביעת רצון. כלומר, לא רק שהתוצאה תהיה טובה הרבה יותר, היא גם תגיע מהר יותר – בלי לבזבז זמן יקר ובוודאי בלי להוציא אנרגיות מיותרות.

המסת לכלוך – מכל משטח

הקיטורית יודעת להתמודד בגבורה מול כל לכלוך, מכל סוג, ובמובן הזה מכשיר קיטור לשימוש הביתי פשוט מבריק את הבית בקלות. הקיטור מגיע לטמפרטורה של 150 מעלות, בה המסת הלכלוך מתבצע באופן יעיל במיוחד, ואת הפעולה הזו ניתן לבצע על כל משטח. במילים אחרות, בין אם יש לכם ריצוף שיש או פרקט, ובין אם אתם מנקים שמן או חלודה – המכשיר הזה ישיג תוצאות מעולות.

מגיעים לכל פינה

יש משטחים שקצת יותר קשה לנו לנקות, כמו השטיח את הפינות הקטנות האלה בפינת החדר. בהנחה שנמאס לכם לאלתר ולחפש דרכים יצירתיות להגיע גם לאזורים הללו, הקיטורית היא כל מה שאתם באמת צריכים. עם הציוד הייחודי שלה, הכולל גם מברשות וצינורות שונים, היא מגיע לכל מקום, מורכב וחבוי ככל שיהיה. כך ניתן לנקות גם שטיחי צמר, דשא סינטטי ומשטחים רבים אחרים בלי לרכוש ציוד נפרד ובלי להוציא עוד סכומי עתק.

סביבת מגורים נקייה באמת

אם כן, קיטורית היא כבר מזמן פתרון יעיל שמוכר לא רק לעסקים אלא גם לבעלי הדירות והבתים הפרטיים. זו ההזדמנות שלכם לשדרג את סביבת המגורים שלכם, להיפרד מהלכלוך שנדמה היה שלא ייעלם לעולם, ולעשות את זה בקלות רבה עם מכונה עוצמתית שיודעת להגיע לכל מקום ולכל לכלוך. אז לפני שאתם רוכשים עוד חומרים וציוד, וגם עובדים על הכושר כדי להבריק את הבית לגמרי לבד, הצטיידו במכונה שתחסוך לכם זמן, אנרגיות ואפילו את כאבי הגב.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

כל הזכויות שמורות לדן שלדן יבואן קרשר בישראל

עוגיות
אז אולי אנחנו לא מחלקים כאן עוגיות, וגם אם היו נשארים פירורים - יש לנו איך לנקות אותם :)

אבל, אנחנו כן משתמשים בנתוני הגלישה שלך (ה -Cookies) בכדי לשפר את החוויה שלכם למקסימום באתר שלנו. תנו קליק ותרגישו בבית.
אנחנו כאן לכל שאלה.
Skip to content