כל מה שרצית לדעת על שואב אבק קרשר !

שואב אבק WD 3

[vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” angled_section=”no” text_align=”right” background_image_as_pattern=”without_pattern”][vc_column][vc_column_text]

בכל בית, מתחבא האבק והלכלוך הקטן והמעצבן שפתאום צץ לרגע. בכל מקום עם אבק ולכלוך קטן דרוש שואב אבק איכותי ומקצועי שינקה את האבק במהירות ובקלילות, ושלא יצוץ יותר לעולם.

חברת קרשר דאגה למגוון של שואבי אבק בייתים, אשר מנקים במהירות וביעילות שהבעית האבק בבית תהפוך למזערית שבקושי רואים.

שואבי אבק הם בעצם מכשירי שאיבה המשמשים לניקוי משטחים וחללים גדולים וקטנים, ללא עזרת מים או חומרי ניקוי. שואבי אבק מיוצרים במידות שונות, ובטכניקות שונות לניקיון. למשל שואב האבק הביתי WD 3  בקטגורית לבית ולגינה. שואב אבק עוצמתי מתאים לכל מטרה.לניקוי לכלוך יבש או רטוב, ללא צורך בבירור הלכלוך. בעל גוף פלסטיק חזק, קומפקטי ומתאחסן בקלות.יש בו מסנן אויר, ומיכל איסוף של 17 ליטר. השואב קל מאוד לניקוי לאחר כל שאיבה,משקלו קל ונוח מאוד לתפעול.

במידה והבית שלכם גדול, ויש צורך במיכל איסוף גדול יותר, אך עדיין נוח כל הקומפקטיות של המכשיר והיעילות שלו, ניתן לרכוש שואבי אבק עוצמתיים יותר מאותו קטגוריה, לשואבי האבק מצורפים אביזרים נוספים כמו פילטרים , חובט טורבו לריפוד לניקוי מסיבי יותר, ושקיות לאיסוף הלכלוך המתאימות לשואב האבק.

בבתים אשר יש בעלי חיים פרוותיים, או ילדים שכל הזמן מלכלכים ומפזרים אותו בכל הבית, מומלץ לקנות את אביזר החובט המתאים כל אחד לשואב האבק מסוגו. החובט מיועד לשטיחים עבים. החובט בנוי בצורת גלגלת שמסתובבת במהירות גבוהה ומקפיצה את משקעי הלכלוך מעומק השטיח והריפוד כלפי מעלה, ובכך מנקה את האבק בצורה יסודית. כמו כן היא יעלה מאוד באיסוף שיער של בעלי חיים ובלכלוך עקשן הנדבק לשטיחים.

למשל שואב האבק WD 3 PREMIUM הוא שואב אבק עוצמתי המתאים לכל מטרה.שואב לכלוך יבש או רטוב, בלי בעיה. בעל גוף 17 ליטר נירוסטה אל חלד.יש בו מפוח אויר, לניקוי חוץ הבית והגינה,פתח לניקוי נוזלים,.שואב קל לסחיבה ומאוד נוח לתפעול. כמובן שניתן לצרף לו חובט טורבו לריפוד ללכלוך עקשן. מתאים לשימוש פנימי וגם חיצוני לבית.

בנוסף לכל חברת קרשר חשבה גם על בתים או בתי עסק הדורשים שקט, גם כשמנקים אותם, ולכן חשבה על זה עד הסוף, ויצרה שואב אבק DS 5800 אשר שואב בצורה שקטה, ומגיע לדציבלים מאוד נמוכים, 69 דציבלים. בנוסף לזה הוא שואב אבק בסינון נוזלי אקווה סיסטם, בשיטת סינון נוזלי + מסנן HEPA. עוצמת היניקה 255 מילבר אשר לא משתנה לאורך כל העבודה עם השואב אבק. זהו פתרון מושלם לסובלים מאלרגיות אבק וקרדית האבק כיוון שהאוויר שנפלט מהשואב 99.99% נקי וללא ריחות. ניתן לאחסן את האביזרים על השואב וכך יותר נוח לאחסון.מצורף מוט טלסקופי עם אביזר גדול לכל סוגי הרצפות. שואב האבק מסנן מים אנטי אלרגני,ממש שואב אבק בריאותי. מיועד למקומות ציבוריים בהם החשיבות לבריאות ושקט מאוד חשובים, כמו: בתי חולים, ספריות, משרדי ממשלה וכו’…

לפני שקונים שואב אבק צריך לחשוב מה הצרכים שלנו בו, במידה וזה לכלוך עקשן, ריבוי שערות בעלי חיים, אלרגיות לאבק וכד’.. כדאי לקנות אחד משואבי האבק של קרשר, המתאימים לצרכים שלכם, קלים לתפעול ודואגים לצרכים שלכם בלי בעיה, ביעילות וביסודיות, ולרוב גם תצאו מרוצים, ותבחרו שוב במוצרי קרשר.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column css=”.vc_custom_1529826784088{margin-bottom: 8px !important;}”][vc_text_separator title=”אולי יעניין אותך” border=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern”][vc_column]

[/vc_column][/vc_row]

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

כל הזכויות שמורות לדן שלדן יבואן קרשר בישראל

עוגיות
אז אולי אנחנו לא מחלקים כאן עוגיות, וגם אם היו נשארים פירורים - יש לנו איך לנקות אותם :)

אבל, אנחנו כן משתמשים בנתוני הגלישה שלך (ה -Cookies) בכדי לשפר את החוויה שלכם למקסימום באתר שלנו. תנו קליק ותרגישו בבית.
אנחנו כאן לכל שאלה.