כתבה מאתר וואלה: לא מורחים אתכם: השואב-שוטף הזה פשוט מצוין

  • עמוד הבית
  • /
  • בלוג
  • /
  • כתבה מאתר וואלה: לא מורחים אתכם: השואב-שוטף הזה פשוט מצוין
FC7 בפעולה

לאחר שז’אנר שואבי הקומבו נחל עד כה הצלחה חלקית, הוציאה Karcher את ה-FC7, שואב-שוטף בעל ארבעה גלגלי מיקרופייבר. יש לו חסרונות, אבל הוא מעניק הרבה יותר מסתם מראית עין של רצפה נקייה, לא משאיר סימני מריחה וצפוי לגרום גם לכם להתאהב

בכל פעם שאתם צריכים הוכחה לכמה מפונקים נהיינו, תחשבו על מגבונים לחים. לפני שנות ה-80 הדבר הזה היה נחלתן של מסעדות בעיקר, והסוג שנכנס למיינסטרים היה מאוד חדגוני ועם ריח כימי חזק ודוחה. זה היה מוצר מאוד פריבילגי. היום יש מגבונים לכל מטרה – לניקוי משטחים, לניקוי חלונות, לניקוי ישבן ומה לא. כמו צפייה בפורנו, רק תחפשו ז’אנר ותהיו בטוחים שהוא קיים.

שואבי האבק הם המטאפורה הטכנולוגית למגבונים. אם פעם היה שואב בעל קונספט אחיד, היום הם כבר באים בשלל צבעים וייעודים – שואב רובוט, שואב אלחוטי, שואב ציקלוני ידני, אפילו שואב למקלדת. הנוסחה האחרונה שהיצרנים מנסים להנחיל כבר מספר שנים היא של שואב-שוטף – All in One. במחי מכשיר אחד תוכלו להרים פירורים או שיערות של כלב וגם להעביר סמרטוט. נשמע כמו חלום, לא?

עד כה הסיפור הזה נחל הצלחה חלקית בלבד. יש לא מעט חברות שמנסות את זה, אבל אם לא שמעתם על פריצת דרך בתחום, כנראה שיש לכך סיבה טובה. מניסיוני, הנשען על שימוש באחד השואבים הללו ועל מוצר משלים לדייסון (גאדג’ט מותאם שלא מסופק על ידי החברה עצמה), מדובר במכשירים שלא מצטיינים בשני התחומים: השאיבה לא עוצמתית והניקוי אינו יסודי. האם דווקא ה-FC7 של Karcher נושא את הבשורה?

לקרשר יש הרבה זכויות בשוק, לאחר שהנגישה את האפשרות לניקוי באדים בבתים ולמעשה מספקת כמעט כל פיתרון טכנולוגי, ביתי או תעשייתי. ה-FC7 הוא שואב-שוטף של ענקית מכשירי הניקוי הגרמנית, שדרוג ל-FC5 שיצא לפני יותר משלוש שנים. מדובר במכשיר אלחוטי לשאיבה ולשטיפת רצפות, הפועל באמצעות ארבע מברשות מיקרופייבר ומבצע שאיבה, שטיפה וייבוש רצפה בפעולה אחת. המברשות מקרצפות את הרצפה תוך הזרקת מים וחומר ניקוי למשטח, ולוכדות את הלכלוך לתוך מיכל המים המלוכלכים. סוללת הליתיום מספיקה לכ-45 דקות וזמן הטעינה ממצב ריק למלא עומד על כארבע שעות.

לכתבה המלאה באתר וואלה!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

כל הזכויות שמורות לדן שלדן יבואן קרשר בישראל

עוגיות
אז אולי אנחנו לא מחלקים כאן עוגיות, וגם אם היו נשארים פירורים - יש לנו איך לנקות אותם :)

אבל, אנחנו כן משתמשים בנתוני הגלישה שלך (ה -Cookies) בכדי לשפר את החוויה שלכם למקסימום באתר שלנו. תנו קליק ותרגישו בבית.
אנחנו כאן לכל שאלה.
Skip to content