לבחור את המותג הנכון זה קודם כל לדעת היכן הכל התחיל, מה החזון של החברה המייצרת ומה רמת המקצועיות ואיכות השרות שהיא מציעה.
איך הכל התחיל… Karcher – מותג המייצג איכות ביצועים, חדשנות –כאחד. חתום מעל כל מכונת ניקיון מזוהה עם הצבע הצהוב והאפור .הרבה לא יודעים אך יש הרבה יותר מאחורי קרשר, הרבה תובנה מאחורי העסק המשפחתי.
ב-1924 אלפרד קרשר בן ה-23 סיים את לימודיו במכון הטכנולוגי שבשטוטגרט, גרמניה, ומתחיל לעבוד בחברה של אביו המפתחת מוצרים חקלאיים. במהלך השנים עסק בפיתוח מוצרים בטכנולוגיית החימום. פיתח תנורים, מריצות וטרקטורים. ב-1950 אלפרד קרשר עושה את פריצת הדרך שלו בניקיון בפיתוח של מכונת שטיפה בלחץ של מים חמים.
מאותו יום, נכנס אלפרד קרשר לפיתוח מכונות ניקיון ופתח חברה משלו, חברת karcher. וההמצאה הראשונה שלו הייתה כזו טובה, שעד היום זה משמש כבסיס לכל מכונות השטיפה בלחץ. בשנת 1958, בגיל 59 נפטר אלפרד קרשר ואישתו אירנה לוקחת פיקוד על החברה ומפתחת אותה בתחום, במשך 3 עשורים. היום שני הילדים שלה נושאים באחריות של המפעל המשפחתי.
בקרשר קיימת מסורת שלאלפרד קרשר ואשתו אירנה היתה אמונה בדבר שההצלחה כלכלית בת קיימא (פיננסים יציבים והכנסות) תהיה אפשרית רק אם היבטים חברתיים כמו כבוד לזולת ומחויבות לחברה נלקחים בחשבון. עמוד 3 של החברה לפיתוח בר קיימא, בנוסף להיבטים כלכליים וחברתיים, היא שמירה על איכות הסביבה (שימור משאבים טבע), אשר מילא תפקיד מפתח בכל מכונת ניקיון כבר משנת 1970. Karcher מודעת לאחריות חברתית שלה, ניתן לראות על ידי עקרונות חובקת המנחים שלה. העובדים וגם הספקים של החברה, בפעילות שלה, נדרשים להקפיד על קוד ההתנהגות Karcher.
בשנת 2010 החברה הצליחה לרשום צמיחה מעל הממוצע השנתי שלה, להגדיל את נתח השוק העולמי שלה וליצור הזדמנויות תעסוקה רבות. עם יותר מ -7.3 מיליון מכונות שנמכרו, היצרן הגדול בעולם של ניקוי מכונות ומכשירים רשם את ההכנסות הגבוהות ביותר ועל היקפי המכירות הגבוהים ביותר בהיסטוריה שלה כ-75 שנים.
Karcher מחויבים לאחריות חברתית בשנת 2010: כחברה מחויבים שיטות עסקיות קיימא, נתמך Karcher לצדקה, מוסדות חברתיים ותרבותיים במדינות רבות והיה מעורב באופן פעיל להגנת הסביבה. בין האמצעים החשובים ביותר היו פרויקטים המספקים סיוע מיידי, מים ובישול, הכנת מערכות שתייה בעקבות אסונות טבע בהאיטי, צ’ילה ופקיסטן. טכנולגיות של Karcher שוב שיחק תפקיד לשימור של מונומנטים ארכיטקטוניים בעלי ערך. כך, למשל, פסל ישו הגואל בריו דה ז’נרו נוקה, ופיקדונות אגרסיביים מאיימים הוצאו בשביל עבודות האבנים לגשר Nihonbashi בטוקיו.
החזון של קרשר- מבחינת איכות וטכנולוגיה, קרשר הספקית המובילה בעולם של מערכות ניקוי, חומרי ניקוי ושירותים, מסחר ובילוי, בית ותעשייה. מוצרי החברה מאפשרים ללקוחות קרשר לפתור משימות ניקוי שלהם באופן חסכוני וידידותי לסביבה.