לא תאמינו כמה כסף תוכלו לחסוך

מכונת שטיפה בלחץ תעשייה

קרא לאחד המקצוענים של קרשר על מנת לקבל את הפתרון המיוחד לעסק שלך !

אין בעל עסק שלא ורצה שהעסק שלו יהיה נקי ומצוחצח, שהרי פני העסק הם פני המוצר או השרות שאנו נותנים.

לרוב בעסקים הנחת הבסיס היא שלתת לעובד סמרטוט ומגב פותר את נושא הניקיון אך הנחה זו שגויה ונסביר מדוע…

מקרצפות רצפה:

מהלך העבודה של עובד הניקיון בשיטת ” פעם ” היא לטאטא, לאסוף, למלא דלי מים, לטבול את המטליות, לסחוט ואז לשטוף ולרוקן ולא מחדש את הדלי ולחזור על כלל הפעולות הללו מספר פעמים עד שהרצפה נקייה לגמרי .

עם מכונות השטיפה המקרצפות של קרשר תוכלו לחסוך 80% מזמן ומאמץ העובד ובכך תוכלו לפנותו לעבודות נוספות, 90% מכמות המים ולקבל 100% תוצאות בניקיון !!

לדוגמא:

מכונת שטיפת רצפות מדגם BR 35/12 BP

כלי מקצועי ויעיל לניקוי אזורים קטנים ומשטחים עמוסים וקשים לתמרוןידידותי למשתמש וקל לתחזוקה. המכונה מצוידת בראש מברשת רולר מתקדם המסתובב 180 מעלות, מה שהופך אותו לכלי מושלם לניקוי פינות ואיזורים צרים שבהם לא ניתן לסובב את המכונה כולה. מכונת שטיפת רצפות זו מצויידת בסוללת ליתיום המאפשרות זמן הפעלה ממושךמה שהופך אותן לעמידה יותר מאשר סוללות עופרת רגילות. הסוללות אינן מצריכות תחזוקה מיוחדת ונטענות בזמן קצר ביותר. מצב עבודה האקולוגי חדשני מפחית את צריכת האנרגיה, מגדיל את משך זמן העבודה ומוריד את עוצמת הקול ב 40 אחוז.

מכונות שטיפה בלחץ תעשייתיות:

מכונות שטיפה בלחץ (גרניק) אלו מתאימות למגוון פעולות ניקוי בהם הצורך בפירוק כתמים קשים הוא המטרה, מכונות שטיפה אלו מתאימות לשלל משימות ניקוי לבתים פרטיים ולתעשיה כגון: ניקוי חצרות, שטיפת רכבים, גינות, מכונות ועוד. מכונות שטיפה בלחץ מתוצרת Karcher  מיוצרות בשלל גדלים ולחצים וחשוב להתאים את המכשיר לגודל וצרכי הלקוח בין עם פרטי ובין עם מדובר בעסק.

פרמטר זה חשוב ביותר, כיוון שבעת רכישת מכונת שטיפה עם הספק ביתי והצורך הוא תעשייתי כמובן שלא נפיק את המירב מהמכונה, לחץ המים צריך להיות בהתאם לשימוש המיועד. לשימוש ביתי נבחר מכונות בעלות הספק עבודה של 100-160 בר, וכאן יש להגדיר את המטלה שעל המכונה לעשות, האם זה לשטוף אופניים? רכב? ג’יפ שכרגע חזר מהשטח? שטיפת דק מעץ או מרפסת גדולה.. וכו’. לשימושים תעשייתיים ומקצועיים נבחר מכשיר שטיפה בלחצים של 190-250 בר וגם כאן חשוב מאוד להגדיר את מטרת השימוש במכונה ולבחור את הדגם שיתאים לעומס הצפוי והדרשות שלנו.

לדוגמא:

דגם HDS 09/18 -4 M

מכונת שטיפה תעשייתית מים קרים/חמים תלת-פאזי עוצמתית 7,800W. לחץ עבודה גבוה של 200 בר! עם ספיקת מים מוגברת 1,000 ליטר/שעה!

לעבודה מקצועית וממושכת במפעלים, ספנות, תעופה ועוד. מיכל סולר 25 ליטר, מיכל דטרגנטים 20 ליטר. מערכת למניעת סחרור מים AVS. קלה וידידותית לשימוש באמצעות מערכת SERVO.

יעילות רבה יותר עם מצב ECO החדש לשליטה על קשיות מים, מאוורר טורבו ומשאבה יעילה ביותר.
מכונת שטיפה בלחץ מים חמים/קרים מדגם HDS 10/20 זו מבטיחה שימוש קל פשוט ונוח לעבור המפעיל על ידי פנל מרכזי, המסודר בצורה ברורה ואינטואיטיבית, פאנל LCD נוח לקריאה, צינור לחץ בעל חיכוך נמוך באורך 20 מטר שמסתובב 180°, ועוד.

גרניק זה מאפשר ניקוי יעיל ביותר בעזרת דיזה מתקדמת, בוכנות קרמיקית, מאוורר טורבו ויעילות משאבה מוגברת. אבזרים מותאמים עבור יישומים ספציפיים שנועדו להתאים בדיוק לדרישות הלקוח.
המכונה בעלת גלגלי גומי גדולים, ידיות ארגונומיות, נקודות ההרמה לשינוע עם מלגזה ועוד. תוצרת KARCHER גרמניה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

כל הזכויות שמורות לדן שלדן יבואן קרשר בישראל

עוגיות
אז אולי אנחנו לא מחלקים כאן עוגיות, וגם אם היו נשארים פירורים - יש לנו איך לנקות אותם :)

אבל, אנחנו כן משתמשים בנתוני הגלישה שלך (ה -Cookies) בכדי לשפר את החוויה שלכם למקסימום באתר שלנו. תנו קליק ותרגישו בבית.
אנחנו כאן לכל שאלה.
דילוג לתוכן